onsdag 29 april 2009


Sitter med en gun i handen o siktar pipan mot huvudet,

pang ...

Tänk de hade vatt så lätt , ändå ?


Jaja fuck de, fuck dig - haha .


Ne man det e onsdag o fint väder, känns skönt med att varmen e här nu,

kunde dock va lite varmare på kvällarna , lite små kallt e de då tycker jag haha kanske för jag e brun av mig :)


Ne men hoppas alla mår bra, och att alla e glada, längtar till sommaren,

Alla vi ska ha skoj, jag svär, ska bli den bästa sommaren någonsin.

Vi ska dricka varje dag, Kanske röka en . vem fan vet!

Bara vi e ihop alla.

Ska dock resa rätt möö i sommare, ska till grekland - yeaaah .

sen ska kanske ner till turkiet med, får se om de får plats i resebaggen :D


Jag har hittat en SKÖNHET , Fast SKÖNHETEN e en NalleBjörn haha!

Men älskar dig nallen, för du ger mig allt de jag behöver, hahaha!



Ja ja ..




Fuck me

Kill me

Shot me !



Klick klick paa


Peace yo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar